Artikkelien arkisto

Uusi espanjan keskustelukerho

23.10.2018 13:04
Kielikurssitarjontamme laajentuu. 5.11. alkaen on mahdollisuus osallistua espanjan kielen keskustelukerhoon, jossa harjoitellaan arkiespanjaa leppoisasti. Kerho on suunnattu vasta-alkajille eikä siis edellytä espanjan kielen taitoa. Ilmoittautuminen toimistolle, paikkoja on rajoitetusti. Kerho...

Syksyn ensimmäinen kuukausi- info!

23.10.2018 12:53
Syksyn ensimmäinen kuukausi-info pidetään Valle luzissa, osoitteessa Avendia Melchor Luz 1,  sunnuntaina 28.10. klo 14.00. Tervetuloa!

Herkutteluretki 7.11.

18.10.2018 15:05
Tule mukaan retkelle tutustumaan Teguesten alueen mahtaviin viineihin, sekä nauttimaan hyvää kanarialaista ruokaa. Retkellä vierailemme Valle Molina- viinitilalla, jossa tutustumme tilaan ja kuulemme esittelyn viinintuotannosta, sekä pääsemme maistelemaan asiantuntijan johdolla tilan omia...

Uudet Olè- lehdet

17.10.2018 15:10
Toimistolta voit nyt ostaa uuden Olé- lehden. Lokakuun painos, uudella ilmeellä tarjouksessa 5,90€. Myös muutama painos syyskuun lehteä saatavilla.

Improvisaatio iltapäivä 17.11.

16.10.2018 14:42
Improvisoidaan jälleen lauantaina 17.11. klo 13.00-16.00. Vetäjänä Kari Laiho. Tervetuloa pelottomasti mukaan! Osallistusmaksu 5 €. Mukaan mahtuu ensimmäiset 15 henkilöä. Ilmoittautumiset toimistolle.

Yhteislauluilta 1.11. alkaen

16.10.2018 14:32
Tule mukaan laulamaan torstaisin klo 16.00 - 18.00 Valle Luziin. Esan ohjauksessa lauletaan iskelmiä ja laulelmia kitaran säestyksellä toiveiden mukaan. Lauluryhmä kokoontuu jokaisena torstaina marraskuussa (mukaan lukien pyhäpäivä 1.11.)  Esan kanssa lauletaan viisi kertaa. Lauluryhmästä...

Biljardi

15.10.2018 14:49
Biljardia pelataan tiistaisin ja torstaisin klo 11.00 alkaen Winnit- pelihallissa. Paikka sijaitsee lähellä Suomikerhon toimistoa, osoitteessa Avenida Betencourt y Molina 13.  Tervetuloa!

Taidepiiri

15.10.2018 14:29
Kuvataidepiirissä keskiviikkoisin piirretään ja torstaisin maalataan taidemaalari/pedagogi Siiri Niemelän johdolla. Tarkempi kuvaus harrasteryhmäosiossa taidepiirin alla. Taidepiiri kokoontuu keskiviikkoisin klo 14.00 (piirustusta) , sekä torstaisin klo 12.00 (maalausta).

Petankki aloittaa!

11.10.2018 14:05
Petankki aloittaa jo nyt, tulevana sunnuntaina, 14.10. klo 10.00. Paikkana Playa Jardin.  Klo 10.00 vuoro on tarkoitettu vain jäsenille. Klo 12.00 alkaen ovat tervetulleita pelaamaan myös ei-jäsenet.

Katsaus tulevaan viikkoon

11.10.2018 13:02
15.10. alkavalla viikolla aloittaa moni harrasteryhmä! Alla lista aloittavista ryhmistä jo aloittaneiden lisäksi. Maanantaina: Kalakerho klo 9.00 kalasatamassa, Golf - La Rosaledassa klo 10.00, Lauluilta - La Bambassa klo 18.00 alkaen. Tiistaina: Käsityökerho klo 12.00...