Artikkelien arkisto

Taidepiiri

15.10.2018 14:29
Kuvataidepiirissä keskiviikkoisin piirretään ja torstaisin maalataan taidemaalari/pedagogi Siiri Niemelän johdolla. Tarkempi kuvaus harrasteryhmäosiossa taidepiirin alla. Taidepiiri kokoontuu keskiviikkoisin klo 14.00 (piirustusta) , sekä torstaisin klo 12.00 (maalausta).

Petankki aloittaa!

11.10.2018 14:05
Petankki aloittaa jo nyt, tulevana sunnuntaina, 14.10. klo 10.00. Paikkana Playa Jardin.  Klo 10.00 vuoro on tarkoitettu vain jäsenille. Klo 12.00 alkaen ovat tervetulleita pelaamaan myös ei-jäsenet.

Katsaus tulevaan viikkoon

11.10.2018 13:02
15.10. alkavalla viikolla aloittaa moni harrasteryhmä! Alla lista aloittavista ryhmistä jo aloittaneiden lisäksi. Maanantaina: Kalakerho klo 9.00 kalasatamassa, Golf - La Rosaledassa klo 10.00, Lauluilta - La Bambassa klo 18.00 alkaen. Tiistaina: Käsityökerho klo 12.00...

Perjantai 12.10.

08.10.2018 11:39
Perjantai 12.10. " Dia de la Hispanidad"- pyhäpäivä sulkee virastojen ja toimistojen ovet. Myös Tenerifen Suomikerhon toimisto, sekä kirjasto ovat suljettu.

Jumppa alkaa 5.11!

05.10.2018 14:56
Paljon kysytty Tiinan jumpan aloituspäivä on selvinnyt. Jumppaamaan päästään Valle Luzissa 5.11. alkaen. Tarkempaa tietoa kotisivujen harrasteryhmät-osiossa.

Taidepiiri 11.10.

05.10.2018 13:00
Taidepiiri kokoontuu keskustelemaan Tenerifen Suomi-kerhon tiloissa torstaina 11.10. klo 12.00.

Toimistonhoitajan tervehdys

02.10.2018 14:38
Kausi on pyörähtänyt hienosti käyntiin. Syksyn ensimmäiset suorat lennot ovat tuoneet suomalaisia saarelle ja uusia jäseniäkin on saatu jo joukkoomme runsain määrin! Kirjasto on myös on avannut ovensa, joten ei muutakuin lukemista lainaamaan. Tällä viikolla toimintansa on jo aloittanut...

Talvikausi 2018-2019

20.09.2018 11:38
Tenerifen Suomi- kerhon toimiston ja kirjaston ovet aukenevat kesätauon jälkeen maanantaina, 1.10.2018 klo 10.00.  Uutena toimistonhoitajana toimii Noomi Nieminen. Toimisto on avoinna ma, ti, to, pe klo 10-14. Useimmat harrasteryhmät aloittavat toimintansa täysipainoisesti loka- marraskuun...

Toimitilojen hankinta

12.01.2018 15:27
Haluatko tukea Tenerifen Suomi-kerhon toimitilojen hankintaa lahjoittamalla sopivaksi katsomasi summa? Ota yhteyttä Suomi-kerhon toimistoon.