Artikkelien arkisto

Katsaus tähän viikkoon

29.10.2018 13:51
Alkava viikko tuo tullessaan lisää toimintaa! Keskiviikkona 31.10. syksyn ensimmäinen Onni pelataan Valle Luzissa klo 16.00 alkaen. Torstaina 1.11. on pyhäpäivä. Toimisto ja kirjasto ovat suljettuna. Atk- klinikka ei kokoonnu, sen sijaan taidepiiri kokoontuu normaalisti. Illalla yhteislaulua Valle...

Johtokunnan vaalit 2019-2020

26.10.2018 14:07
Uuden johtokunnan valinta vuodelle 2019-2020 on käynnissä. Ehdokkaaksi voit ilmoittautua jo nyt, Tenerifen Suomi- kerhon toimistolla.   26 PYKÄLÄN MUKAINEN VAALIKALENTERI AJALLA 27.10.2018-25.11.2018 27.10.2018-06.11.2018   LÄHETETÄÄN VAALIKUTSUT 27.10.2018-31.10.2018  ...

Ensimmäinen ONNI keskiviikkona 31.10.

25.10.2018 10:31
Tervetuloa pelaamaan Onni- bingoa Valle Luziin keskiviikkona 31.10. klo 16 alkaen!  

Uusi espanjan keskustelukerho

23.10.2018 13:04
Kielikurssitarjontamme laajentuu. 5.11. alkaen on mahdollisuus osallistua espanjan kielen keskustelukerhoon, jossa harjoitellaan arkiespanjaa leppoisasti. Kerho on suunnattu vasta-alkajille eikä siis edellytä espanjan kielen taitoa. Ilmoittautuminen toimistolle, paikkoja on rajoitetusti. Kerho...

Syksyn ensimmäinen kuukausi- info!

23.10.2018 12:53
Syksyn ensimmäinen kuukausi-info pidetään Valle luzissa, osoitteessa Avendia Melchor Luz 1,  sunnuntaina 28.10. klo 14.00. Tervetuloa!

Herkutteluretki 7.11.

18.10.2018 15:05
Tule mukaan retkelle tutustumaan Teguesten alueen mahtaviin viineihin, sekä nauttimaan hyvää kanarialaista ruokaa. Retkellä vierailemme Valle Molina- viinitilalla, jossa tutustumme tilaan ja kuulemme esittelyn viinintuotannosta, sekä pääsemme maistelemaan asiantuntijan johdolla tilan omia...

Uudet Olè- lehdet

17.10.2018 15:10
Toimistolta voit nyt ostaa uuden Olé- lehden. Lokakuun painos, uudella ilmeellä tarjouksessa 5,90€. Myös muutama painos syyskuun lehteä saatavilla.

Improvisaatio iltapäivä 17.11.

16.10.2018 14:42
Improvisoidaan jälleen lauantaina 17.11. klo 13.00-16.00. Vetäjänä Kari Laiho. Tervetuloa pelottomasti mukaan! Osallistusmaksu 5 €. Mukaan mahtuu ensimmäiset 15 henkilöä. Ilmoittautumiset toimistolle.

Yhteislauluilta 1.11. alkaen

16.10.2018 14:32
Tule mukaan laulamaan torstaisin klo 16.00 - 18.00 Valle Luziin. Esan ohjauksessa lauletaan iskelmiä ja laulelmia kitaran säestyksellä toiveiden mukaan. Lauluryhmä kokoontuu jokaisena torstaina marraskuussa (mukaan lukien pyhäpäivä 1.11.)  Esan kanssa lauletaan viisi kertaa. Lauluryhmästä...

Biljardi

15.10.2018 14:49
Biljardia pelataan tiistaisin ja torstaisin klo 11.00 alkaen Winnit- pelihallissa. Paikka sijaitsee lähellä Suomikerhon toimistoa, osoitteessa Avenida Betencourt y Molina 13.  Tervetuloa!