Artikkelien arkisto

Toimiston ja kirjaston joulutauko

19.12.2018 11:23
Suomi- kerhon toimisto ja kirjasto sulkevat ovensa joulutauolle. Myös kerhon tilassa pidettävät aktiviteetit pitävät taukoa, ellei ole ohjaajan kanssa toisin sovittu. Viimeinen aukiolopäivä on nyt tulevan perjantaina 21.12. Ovet avautuvat taas tiistaina 8.12. klo 10.00 ( maanantai 7.12. on...

Tulevia pyhäpäiviä

19.12.2018 10:29
Tulevia pyhäpäiviä joulu- ja tammikuussa. Tiistai 25.12. (Joulupäivä) Tiistai 1.1. (Uudenvuodenpäivä) Sunnuntai 6.1. (loppiainen) Koska loppiainen osuu sunnuntaille, espanjalaisten perinteiden mukaisesti, jotta ilo saadaan irti pyhäpäivästä, se "siirretään" maanantaille. Eli näin ollen myös...

Kuukausi info 6.1.2019

14.12.2018 13:57
Vuoden ensimmäinen kuukausi info pidetään sunnuntaina 6.1.2019 klo 14:00 alkaen. Paikkana Valle Luz, avenida Melchor Luz 1. Tervetuloa!

Joulukuun Olé- lehti

14.12.2018 12:51
Joulukuun Olé- lehti on vihdoin saapunut ja on myynnissä Suomi- kerhon toimistolla hintaan 8 €.

KINKKU- ONNI 19.12.

14.12.2018 11:18
Syyskauden viimeinen Onni pelataan keskiviikkona 19.12 klo 16:00 Valle Luzissa. Pääpalkintona Joulukinkku!! Tervemenoa koittamaan Onnea! 

Juttutupa 13.12.

11.12.2018 09:20
Tulevan torstain juttutuvassa näemme Aaro Hellaankoskesta kertovan dokumenttielokuvan: " TAKAA LEHDEN TUULESSA VIPAJAVAN". Paikalla käsikirjoittaja ja ohjaaja Eeva Vuorenpää. Tervetuloa! Vapaa pääsy. Torstai 13.12. klo 14.00. Valle Luz, Avenida Melchor Luz 1.

Muutoksia viikkokalenteriin

04.12.2018 14:56
Kuukauden vaihduttua joulukuuhun, torstainen yhteislaulu-ilta loppuu vetäjien, Esa ja Merja Sundbergin palattua Suomeen. Kiitokset kaikille osallistujille, sekä erityisesti vetäjille mukavista laulutuokioista! Odottelemme uuden lauluryhmän muodostumista taas seuraavalle kaudelle.

Torstai 6.12.

04.12.2018 13:46
Torstaina 6.12. on pyhäpäivä myös espanjassa. Espanjassa vietetään perustuslain 40- vuotisjuhlaa. Toimisto ja kirjasto pitää ovensa kiinni. Suomen Itsenäisyyspäivän juhlat järjestetään Plaza de Europa- aukiolla klo 13.00. Perjantaina 7.12. toimisto on auki normaaliin tapaan.

Jooga alkaa!

29.11.2018 13:44
Paljon kysytty Jooga alkaa joulukuussa, keskiviikoisin kello 10.30 Valle Luzissa. 5.12. ja 12.12. ohjaajina Anna, Mariza yms. 19.12., tapaninpäivänä 26.12., sekä 02.01.19 Joogaohjaaja Janette Räikkönen. 09.01.19 alkaen vetäjänä Terttu Vänni. Tervetuloa Joogaan! Tarkoitettu vain jäsenille!

Kuukausi- info Valle Luzissa 4.12

29.11.2018 11:47
Tervetuloa vuoden viimeiseen kuukausi- infoon, sunnuntaina 4.12. klo 14.00 alkaen. Tilaisuus pidetään tutussa paikassa, Valle Luzissa, alakerran salissa. Osoite Avenida Melchor Luz 1.