Artikkelien arkisto

Juttutupa 17.1.

14.01.2019 13:57
Nyt tulevana torstaina, 17.1. klo 14:00 Juttutuvassa, XazzPerfumerian Juha tulee kertomaan aitojen hajuvesin historiasta ja nykypäivästä, sekä allergioista! Tervetuloa tuoksuttelemaan! Tilaisuun on avoin kaikille, ei pääsymaksua! Osoite Valle Luz, Avenida Melchor Luz 1.

Rantalentopallo

11.01.2019 14:32
Rantapallo- ryhmä tiedottaa, että kevätkaudella pelataan nyt MYÖS sunnuntaisin klo 11.00 Playa Jardinilla. Eli pelit tiistaisin ja perjantaisin klo 10.00 ja sunnuntaisin klo 11.00! Tervetuloa pelaamaan!!

Tammikuun tanssit

11.01.2019 14:26

Retki Observatorioon 22.1.

11.01.2019 11:42
Paljon odotettu retki Observatorioon toteutuu tiistaina 22.1. Retki sisältää tutustumisen Teiden Observatorioon, sekä opastetun kierroksen joka tulkataan suomenkielelle. Paluumatkalla nautimme maittavan lounaan Aguamansassa, Paso del Teide- ravintolassa. Vetäjänä ja tulkkina reissulla mukana Maria...

Patikka 15.1.

09.01.2019 12:05
Tulevana tiistaina, 15.1. vaelletaan Satu Törmälän johdolla Teidellä. Lähtö paikallisbussilla numero 348 klo 9:30. Kokoontuminen linja-autoasemalla, bussin 348 pysäkillä klo 09:00 (olemalla ajoissa paikalla varmistat paikkasi, sillä bussi täyttyy usein).  Patikkareitti on Teiden reitti nro 2,...

Patikan vetäjä haussa

04.01.2019 13:38
Suomi- kerho etsii reipasta patikan vetäjää. Toimikaudella patikoita järjestetään joka toinen tiistai (pariton viikko). Nyt haussa on vapaaehtoinen vetäjä / vetäjät joka mahdollistaa tutustumisen Teneriffan helpohkoihin patikkareitteihin yhdessä! Ilmoittauduthan kerhon toimistolle!

Käsityökerho ilmoittaa

04.01.2019 11:59
Käsityökerho aloittaa taas pienen tauon jälkeen ensi tiistaina 8.1. Kerho kokoontuu joka viikko, kerhon kokoustilassa klo 12.00 alkaen. Kässäkerholaiset toivottavat kaikkia käsitöistä kiinnostuneita kerhon jäseniä tulemaan mukaan.  Tiedossa mukavaa yhdessä oloa käsitöiden merkeissä....

Onni- peli alkaa taas 9.1.

04.01.2019 11:55
Onnea pelaataan joka keskiviikko Valle Luzissa klo 16.00. Tervetuloa kaikki koettamaan Onnea! Osoite Avenida Melchor Luz 1. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille, myös ei- jäsenet tervetuloa!

Improvisaatio iltapäivä 19.1.

19.12.2018 13:16
Improvisaatio- iltapäivä kokoontuu jälleen lauantaina 19.01. klo 13.00- 16.00. Vetäjänä Kari Laiho. Tervetuloa pelottomasti mukaan! Osallistumismaksu 5 €, maksetaan suoraan vetäjälle. Mukaan mahtuu ensimmäiset 15 henkilöä. Ilmoittautumiset kerhon toimistolle. 

Yhteislaulu- illat alkavat 10.1.

19.12.2018 12:42
Pekka Saukkonen ryhtyy vetämään yhteislauluja Valle Luzissa torstaisin. Ensimmäinen kerta on torstaina 10.1.2019 klo 16 alkaen. Kappaleet joita lauletaan ovat taatusti tuttuja yhteislauluja joissa kaikki pysyvät mukana. Pekka säestää kitaralla ja toimii tarvittaessa esilaulajana. Mutta ennen...