Artikkelien arkisto

Syyskokous sunnuntaina 25.11.

23.11.2018 16:13
Tervetuloa Tenerifen Suomi- Kerhon syyskokoukseen Valle Luziin. Ennen syyskokouksen alkamista, Valle Luzissa järjestetään tulevan vuoden johtokunnan äänestys klo 10.00 - 12.00. Syyskokous alkaa samassa tilassa klo 14.00. Koska äänestys tapahtuu ennen kokouksen alkamista, vaaleissa voivat äänestää...

Patikka 20.11.2018

15.11.2018 14:07
Tervetuloa kaupunkipatikalle ensi tiistaina. Lähtö klo 9.00 Bel Air-talon kyljessä olevalta retkipysäkiltä (huolto-asemaa vastapäätä). Tällä reissulla kävellään Monasterion mäelle, halukkaiden kanssa kiivetään aivan huipulle asti. Halutessa voi jäädä vaihtoehtoisesti kahville Monasterion...

Juttutupa 15.11.

13.11.2018 09:56
Torstaina kokoontuu ensimmäinen Juttutupa Valle Luzissa. Tilaisuus alkaa klo 14.00. Kirjailija, dokumentaristi ja ohjaaja Eeva Vuorenpää kertoo kirjastaan KAKSI RANTAA Vapaa pääsy, tervetuloa!

Infoa terveydestä Valle Luzissa

09.11.2018 14:34

Kutsut syyskokoukseen 2018

08.11.2018 14:40
Hyvät jäsenet! Kutsut jäsenille yhdistyksen sääntömääräiseen kokoukseen 25.11.2018 ovat lähteneet sähköpostilla. Niille jäsenille, joilla ei ole sähköpostia kerhon rekisterissä,  lähtevät kutsut postilla.  Kokousaineisto ja kokouskutsu on nähtävillä kerhon kotisivuilla vain...

Patikka tiistaina 6.11.

02.11.2018 16:01
Tulevan viikon patikka suuntaa Rambla de Castro- reitille joka päättyy San Pedron näköalapaikalle. Lähtö kello 9.00 Bel Airin retkipysäkiltä (huoltoasemaa vastapäätä oleva bussipysäkki, Bel Airin kyljessä) Reitin pituus on noin 7 km. Reitti on mahdollista kävellä myös takaisin, jolloin matkan...

KUUKAUSI-INFO 2.12.

02.11.2018 15:39
Seuraava kuukausi- info pidetään sunnuntaina 2.12.  (marraskuussa ei ole infoa). Paikka: Valle Luz, osoite: Avenida Melchor Luz 1. Tervetuloa!

Taidepiirin piirustus peruttu vkolla 45

02.11.2018 15:37
Tulevalla alkavalla viikolla ei ole lainkaan Taidepiirin piirustusta (keskiviikkoisin) . Myös poikkeuksellinen suunniteltu maanantain 5.11. tunti on peruttu. Taidepiirissä maalataan normaalisti taas torstaina 8.11.

Käsityökerhon myyjäiset 10.11.

31.10.2018 12:17

Retki 7.11. TÄYNNÄ

30.10.2018 11:54
Herkutteluretki 7.11. on täynnä. Kiitos ilmoittautuneille. Jos et ole vielä maksanut retkeä niin käythän maksamassa sen perjantaina 2.11. Muistutuksena kaikille retkelle osallistujille, että jäsenkortti oltava retkellä mukava!