Artikkelien arkisto

Käsityökerho ilmoittaa

04.01.2019 11:59
Käsityökerho aloittaa taas pienen tauon jälkeen ensi tiistaina 8.1. Kerho kokoontuu joka viikko, kerhon kokoustilassa klo 12.00 alkaen. Kässäkerholaiset toivottavat kaikkia käsitöistä kiinnostuneita kerhon jäseniä tulemaan mukaan.  Tiedossa mukavaa yhdessä oloa käsitöiden merkeissä....

Onni- peli alkaa taas 9.1.

04.01.2019 11:55
Onnea pelaataan joka keskiviikko Valle Luzissa klo 16.00. Tervetuloa kaikki koettamaan Onnea! Osoite Avenida Melchor Luz 1. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille, myös ei- jäsenet tervetuloa!

Improvisaatio iltapäivä 19.1.

19.12.2018 13:16
Improvisaatio- iltapäivä kokoontuu jälleen lauantaina 19.01. klo 13.00- 16.00. Vetäjänä Kari Laiho. Tervetuloa pelottomasti mukaan! Osallistumismaksu 5 €, maksetaan suoraan vetäjälle. Mukaan mahtuu ensimmäiset 15 henkilöä. Ilmoittautumiset kerhon toimistolle. 

Yhteislaulu- illat alkavat 10.1.

19.12.2018 12:42
Pekka Saukkonen ryhtyy vetämään yhteislauluja Valle Luzissa torstaisin. Ensimmäinen kerta on torstaina 10.1.2019 klo 16 alkaen. Kappaleet joita lauletaan ovat taatusti tuttuja yhteislauluja joissa kaikki pysyvät mukana. Pekka säestää kitaralla ja toimii tarvittaessa esilaulajana. Mutta ennen...

Toimiston ja kirjaston joulutauko

19.12.2018 11:23
Suomi- kerhon toimisto ja kirjasto sulkevat ovensa joulutauolle. Myös kerhon tilassa pidettävät aktiviteetit pitävät taukoa, ellei ole ohjaajan kanssa toisin sovittu. Viimeinen aukiolopäivä on nyt tulevan perjantaina 21.12. Ovet avautuvat taas tiistaina 8.12. klo 10.00 ( maanantai 7.12. on...

Tulevia pyhäpäiviä

19.12.2018 10:29
Tulevia pyhäpäiviä joulu- ja tammikuussa. Tiistai 25.12. (Joulupäivä) Tiistai 1.1. (Uudenvuodenpäivä) Sunnuntai 6.1. (loppiainen) Koska loppiainen osuu sunnuntaille, espanjalaisten perinteiden mukaisesti, jotta ilo saadaan irti pyhäpäivästä, se "siirretään" maanantaille. Eli näin ollen myös...

Kuukausi info 6.1.2019

14.12.2018 13:57
Vuoden ensimmäinen kuukausi info pidetään sunnuntaina 6.1.2019 klo 14:00 alkaen. Paikkana Valle Luz, avenida Melchor Luz 1. Tervetuloa!

Joulukuun Olé- lehti

14.12.2018 12:51
Joulukuun Olé- lehti on vihdoin saapunut ja on myynnissä Suomi- kerhon toimistolla hintaan 8 €.

KINKKU- ONNI 19.12.

14.12.2018 11:18
Syyskauden viimeinen Onni pelataan keskiviikkona 19.12 klo 16:00 Valle Luzissa. Pääpalkintona Joulukinkku!! Tervemenoa koittamaan Onnea! 

Juttutupa 13.12.

11.12.2018 09:20
Tulevan torstain juttutuvassa näemme Aaro Hellaankoskesta kertovan dokumenttielokuvan: " TAKAA LEHDEN TUULESSA VIPAJAVAN". Paikalla käsikirjoittaja ja ohjaaja Eeva Vuorenpää. Tervetuloa! Vapaa pääsy. Torstai 13.12. klo 14.00. Valle Luz, Avenida Melchor Luz 1.